هـــم‌فیلـم‌بینــی

یا بشينيم دور هم درباره‌ی فلان فيلم گپ بزنيم


هم‌فیلم‌بینی کلن - hamfilmbini@gmail.com - هم‌ده‌فیلم‌انتخاب‌کنی - فید


My Blueberry Nights - Youth Without Youth - ChungKing Express - Eyes Wide Shut - Copie Conforme
Closer



و همانا آدم باید
Eyes Wide Shut
رو هر چند سال یه بار دوباره ببینه و بیشتر بفهمتش. امشب خیلی بیشتر از دفعه قبل حال کردم. و عجب جالبه که ملت آمریکایی این فیلم رو خیلی دوست ندارن و ریتینگ هاش خوب نیست. بس که این ملت محافظه کار و بدبختن! ولی اصولا آخه فیلم که در اون اورجی ها خلاصه نشده بود و اصلا بخشی از قضیه همین بود که اون اورجی ها وقتی چشمات بازه اما کوری برات مهم می شه و اگه درست حسابی چشات باز باشه چیزای مهم تری فرای اون ها رو می بینی، در همین نزدیکی خودت و تو نزدیک ترین رابطه ای که داری. وای وای. چقدر راه اومدم من از ده سال پیش تا الان. چقدر دغدغه هام تغییر کرده و عبور کردم از یه سری چیزها و در عوض یه سری چیزای دیگه مهم شده واسم. چقدر این درگیری های این ها تو فیلم رو تجربه کردم و بعد شکلشون عوض شده تا آخرش شدم این آدمی که الان هستم . تجربه، همه اش تجربه باید کرد، و چشما رو هم باید باز گذاشت. در ضمن زنده باد این سرویس جدید گوگل که مزخرفاتت رو می تونی توش بنویسی و دو سه نفر بخونن بدون اینکه آبروت در سطح وسیع بره.

خورشید خانم

Labels:



Comments: Post a Comment